12:07

Godmorgon!
Nejdå jag vaknade inte nu men för ungefär en timma sen. kissekatten kom och trampade på mig imorse vid 8 och ville ut men jag somnade om lika snabbt för det! Förstår inte varför hon ville gå ut i 13 minus haha.

Pappa ringde förut och var inte allt för glad över gårdagens resa till teneriffa. Dom hade fått mellanlanda i 4 timmar i madrid för att det tydligen var för kraftiga vindar. Så att resan tog 9 timmar istället för 5 så idag var dom trötta men dom klagade inte för det, poolen var 24grader och i skuggan var det väl likamycket ungefär. fybövelen!

Nej nu ska jag göra iordning mig och sedan åka in till stan för att fixa lite smågrejer, ska även sola tänkte jag eftersom det inte blev något igår. Sen hem och laga något gott att äta och ikväll är det uppesittarkväll och bingolotto som gäller! Kanon

Pussfråntuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0