Is a dream a lie if it don't come true?

Tror jag börjar bli sjuk :( wathever, det är väl inget.
FÖRUTOM att jag hatar mest i hela världe att vara sjuk.
Skit är det.
MEN iallafall så funderar jag och Fia på att gå ut imorrn, typ wasa!
Med tanke på att helgens bravader inte blev så lyckat. Torsdag, typ förfest hos victor och sen blev det typ trädgårn och vidare till dödaste Hugos i värden och bortkasta pengar på ingenting. Nejdå det var väl trevligt med tomt dansgolv. eller inte. Fredag var man mindre taggad men körde på förfest hemma hos mig, spöregn var det också och såklart så trotsade vi och skulle in till stan. Jag var sist såklart och kom in till stan runt halv 1. Världens kö på både Otten och Hugos och spöregn var det ja! ush, tror jag vet nu varför jag börjar bli sjuk haha. Men iallafall, jag hade ett paraply, JAG HADE ett paraply ja. Stog och tröck under ett tak mitt emot otten och så kubbar någon fram och snor mitt paparply. Lite för ledsen blev jag så vi åkte hem igen. Joel och jag gjorde femtio kilo pomme och åt sönder när vi kom hem. Sen sov vi som as. Lördag var vi döda efter uppträdande i Vadstena så hem åkte vi och på vägen köpte vi på oss halva city gross typ. Eller nästan iallafall, typ 6 liter cola, 3 chipspåsar och 2 dipper. Matte, tillan, viktor, jag och joel kötta sönder och kollade på film till 5 på morgonen ungefär. Vanade sedan vid 3 ungefär i söndags, hoppade på viktor som sov som ett jävla as. Gick upp, satte på grillen och åt sönder. Kollade film hela dagen med allihopa igen och typ sov på hög. Hur bra som helst. Ungefär så har vi gjort samma skit tills idag. Måndag, tisdag, onsdag film, äta sönder, sova, pipa, kaffe typ ungefär så har våra dygn sett ut. Kanon!

Meeeen som sagt, nu ligger jag här och tycker synd om mig själv. Har förresten stoppat i mi näspiercing igen för jag är trött på min fläck! På torsdag så äre ifyllning av min tatuering och jag funderar stort på att göra en ny tatuering. Är jättejätte sugen på att tatuera mig på handleden. Typ antingen mitt personnummer eller så mitt stjärntecken för det är ju fint. jag ska fasiken leta upp nått fint.
Nu blire sova! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0