Första träningen efter sommaren :)

Svettigast i världen är jag och galet galet hungrig. Första träningen nu efter sommaren. Det var helt okej faktist, man kände att man har hållt igång endå hela sommaren med tanke på cirkusskolan. Men endå, svettigt som bara fan! Så himla skön känsla att svettas ut hur jävla mycket som helst haha det var länge sen kände jag. Jag är sjukt sugen på sånnt här friskis och svettis kort eller något liknande, så himla roligt är det :) Men nu sitter jag med en kopp te och har ätit knäckemacka med tomat i stora lass och är fortfarande så galet hungrig att jag inte vet vart jag ska ta vägen haha.

Nu blire en långt varm dusch och sen en film kanske.
Såg förresten den omtalade Män som hatar Kvinnor förut. Den var bra men jag måste se den en gång tillför jag hängde inte med riktigt.

bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0