Jag ska bli bättre.

Känner att jag bara blir sämre, och sämre på uppdatering haha! too bad. Känner att jag sviker alla mina "trogna läsare" stort. Haha jag undrar ja om det ens är någon som läser faktist. Wathever jag tycker det är roligt att skriva här dom få gångerna jag har tid och lust så att säga.

Imorgon börjar min sista arbetsvecka som då ska vara i Linköping. Jobbar visserligen bara 9-12 hela veckan så att man har ju hur mycket tid som helst kvar till att hitta på något när man kommer hem :) Bästa med linköpingsveckorna är att man får betalt för en heldag även om det bara är 3 timmar vi jobbar, great. SåååååATT jag ska nog inte klaga känner jag. 


Helgen har varit kanon. Förfest med tacos och dricka hemma hos Mariaholm som numera har flyttat hemifrån och bor i Haga alldeles själv. Efter det drog vi oss ner till otten där det var megakö, men det struntade vi i för vi gillar otten tralala. Öste som adrig förr, gjorde av med fööör mycket pengar och var fööör fulla och hade föööör kul. Kvällen avslutades med att jag Emelie och Mia vandrade oss ner till leons för att äta, nästan så att vi ville äta upp hela leons. Kom hem "vet inte hur" somna som aldrig förr. Kanonkul kväll som alltid!! Lördagen var bara allmänt seg och jävligt bakis. 20års kalas för kusin Kim där det bjöds på massor av god mat och dricka och ja allt, dock kännde jag inte för att dricka. Vid 10 åkte vi hem. Vandrade in till Joel där det var folk och hade det trevligt :) Gick hem 1 och däckade direkt. Förövrigt så var vi ute på wasa i onsdags haha hur kul som helst, dock mindre kul att jobba dagen efter.


MEN idag har det varit hur mycket sol som helst och jag somnade mitt i solen och vaknade hur svettig som helst. För skönt. Myst med Tillan nu på kvällen, hur mysigt som helst och det var hur länge som helst det bara var hon och jag! I like

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen..sova? trorjag
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0