Sämsta bloggarn

Nu ska vi se här. ÖLAND VAR BRA
bra väder
bra umgänge
bra allt

Sov ungefär sådär 3 dygn i streck efter öland, men det vare värt. Eller nej det gjorde jag faktist inte men det hade nog behövts tror jag. Jag har nog inte gjort något vettigt alls den här veckan som dels var min sista lediga vecka innan jag börjar jobba igen :| Nejdå LÖNEN var ju fet så att jag ska tänka på pengar och gå med ett leende på läpparna till jobbet imorgon. Blir säkert bra, tror jag. 2 veckor får jag stå ut, sen är jag arbetslös förevigt? Nej jag är sjukt sugen på att åka bort, långt bort och backpacka med någon rolig typ. Skulle vara hur bra som helst.

Helgen var förövrigt bra. i fredags var det fest hos sandra med mycket trevligt folk, blev grilla och dricka och sedan vidare till otten. Karatefull som man var och roligast i världen hade jag nog. Nej vad jag ljuger. Men kul hade jag iallafall och lite ledsen jag blev när donkens ENDA goda hamburgare inte fanns när vi släpat oss ända upp för drottninggatan för att äta dyngmycket. Hungriga som djur var vi. Och hungrig som ett djur fick jag åka hem också, då var jag nog ledsnast i världen, funderade på att stämma mcdonalds :) Men så blev det inte. I Lördags var det kalas för Tillan som fyllt 18 hela år. Det firades med hur mycket god mat som helst och sedan vidare ner till udden där ickapicka hade lite party:) Jag var dock nykter och chaffis hela kvällen tråkigt nog.

Men nu ska jag sova och längta tills imorgon då det är dags för JOBB!
Allt blir nog bra med rätt inställning :) jobbajobba




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0