Rodga

Tog en tripp till läskigaste stället på denna jord. Rodga! Satt hemma hos joel och hade det allmänt trevligt, tills någon kommer på att vi ska åka till rodga. Läskig herrgård långt ute i ingenstans och hälsa på Fru Gravers grav. Det lät okej :) Joel, joel, icka, anders och jag åkte in till stan. Käka sönder Sing Thai och sedan bestämde oss för att åka ut i skogen. Långt långt bort från all civilisation! haha tog med oss fetaste ficklampan och parkerade bilen och började vandra. Hittade hennes grav. Som tur är hörde man ju inga läskiga historer om det där stället när vi var påväg dit nejnej haha rädda var vi nog allihopa tror jag. Vandrade ut i skogen och hittade hennes grav. Det var faktist väldigt creepy men jag tycker sånnt där är intressant på nått sätt. Vi böjde oss över muren som var runt gravstenen och hör typ andetag. Jag vet att det låter överdrivet och det är klart att man inbillar sig hur mycket som helst när det är mörkt och klockan är runt 12 ungefär, eller ja den var halv 12 kanske eller något sådant. Sen bilderna vi tog var ju också hur läskiga som helst, och när man lös med ficklampan så inbillar man sig att man ser saker som egentligen inte är där. Haha jag har inte vågat lägga in bilderna ännu, vem vet det kanske står någon hemlig person där i bakgrunden. Nej nu har vi bestämt oss att vi ska tälta där i hemlighet någon gång. Kommer bajsa ner mig


Nu ska jag sova :) Godnatt


Kommentarer
Postat av: john karlsson

Halloj!



Jag och några kompisar har letar jättemycket efter rodga graven. Vi har hittat till "Rodga säteri"... Men på nätet står det att det heter "Rodga herrgård". GPS:en leder oss till ett stort rött hus med 2 flyglad, en bondgård precis intill. En väg följer runt sjön...



Kan du skicka mej ett mail med närmare vägbeskrivning?



Mvh: john och polare från linköping

mail: [email protected]

vore jättesnällt!

2011-07-30 @ 03:41:35
URL: http://www.thegearheads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0