Galet bra lördag

JAG HAR HUVUDVÄRK! plus att jag knappt kan röra mig. Träningsverk kan jag lova. Mingel igår i linköping. Var helt okej faktist men blev lite segt framåt eftermiddan. Var där från 10 till 4 ungefär. Men det gick bra, de gjorde det :) Hann knappt komma hem innan det var dags att åka upp till tillan på förfest innan krogen! Trodde jag var jättesen men inte det inte, jag kom först haha. Trevligt där ja. Ölspelet var roligaste och galnaste, kanske är det ölspelet som gjorde att man fick huvudvärk idag? Så är det nog. Bussen åkte ifrån oss så vi sprang efter, fick gå på gratis men argast i världen var busschauffören. Kom in till stan, ställde oss i kön till Hugos. Galet mycket folk där och galet kul var det. Vi fick skjuts av matte hem, men först blev det leons. Hittade först inte hemnyckeln i blomkrukan, men efter lite gräv så hittade vi den och sen sov som as. Hann knappt innanför dörren innan vi somna :) Hur bra som helst. Vaknade 1 när mamma o pappa kom hem och attakera mig med levande kräftor. Sen idag, segaste dagen i hela världen. Har halvsovit framför nintendo 64 hemma hos joel! great

men nu blire en dusch
inte lukta usch står högt i kurs för det är
glassigt

bye.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0