Sommarn är här.

Goddagens!

Jag är dålig på uppdatering känner jag. Men igår var jag ledig och hade fullt upp med att plugga, kände mig så duktig och fick hur mycket som helst gjort! Väckarklockan ringde vid 9, gick upp satte på 6 koppar kaffe och började plugga! efter sisodär några timmar senare så var både kaffet slut och pluggandet klart. Oj vad stolt jag var över mig själv! fast det var nog kaffet som var där och hjälpte till lite tror jag allt. Kaffe är så himla gott, mums. Vid 5 åkte jag tillan sara och elin till tatueraren för att beställa tid och provrita. Det blev kanonbra tycker jag allt. Tatueraren tyckte inte att jag skulle göra på insidan av foten med tanke på att man svettas mycket där och då skulle färgen lätt försvinna, attans jag som så gärna ville ha där men nejnej så blev det icke. Jag bad han trycka texten på utsidan av foten istället och det blev ju hur bra som helst det med. Så ja på Tisdag klockan 4 ska jag tatuera mig på foten och jävlarns vad ont det kommer att göra. Men det kommer bli läckert kan jag lova ;D

Idag vaknade jag med världens mensvärk så jag hade ingen lust att gå till skolan. Tur det med tanke på det fina vädret som har varit idag. legat och stekt på altanen i solen med kaffe och musikoch såklart mensvärk! wäh
Vid 3 lekte jag med Tillan och joel. Vi tog en pipa i solen eller nej nu ljög jag faktist, vi tog flera pipor i solen och drack saft och lyssnade på Winnerbäck! Himlans bra. Eller rättare sagt så jävla bra. Man kan inte annat än älska vädret som är nu, och inte nog med det så ska det bli dubbelt så fint i helgen. Kan nog inte bli bättre.

Tog en promenad förut, stannade till lite vid sjön och fotade den fina solnedgången. mysigt

Nu ska jag sova för imorgon är det Fredag, och jag älskar HELG!




Kommentarer
Postat av: michaela

tanken på att en tatuering gör ont har gått för långt.. Det gör inte så förbannat ont. Det är en speciell känsla som är enkel att härda. När dom väl börjat så är känslan lätt att stå ut med. Det är ju faktiskt bara en tatuering :D

2009-04-24 @ 11:52:18
Postat av: ullis

ta det lungt, foten är lugnt.

Den domnar bort efter ett litet tag =P

Det kommer nog bli kanon fint.

Har sätt sååå sjukt många fina fot tattueringar, typ allt ser bra ut =P



puss

2009-04-25 @ 13:56:42
URL: http://ullisblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0