Påsklov

Ojoj vad länge sen man skrev här. haha! Jag har faktist inte orkat om jag ska vara riktigt ärlig. Ibland orkar man bara inte.

Men ja vad har hännt då?! det har ju varit lov hela veckan nu och det har hännt saker hela tiden tror jag. Inte så vanligt att jag hittar på saker varje dag när det är lov faktist men den här veckan har det blivit så och det har varit ett sjukt bra lov med fööööööör bra väder!
Man kan inte bli lyckligare. Vi kan ju börja med Fredag förra veckan. Då vare fest, helt galen kväll och jättebra :) Lördagen var det stek i solen. Fia, tillan och marian sov här så vi stekte i solen och sedan åkte vidare in till hageby för att lämna fia. När vi är inne i hageby frågar jag henne om hon har med sig nycklarna till lägenheten, men nej inte det inte utan dom låg hemma hos mig i hennes jacka som hon glömt. så det var bara vidare till svärtinge igen! När vi väl kommer hem och hämtat nycklarna och är redo att åka så stannar bilen efter 200meter. Jaha då var den pajj oxå. Så vi får bogseras hem och låna farfis bil. På kvällen kommer philip,anders, joel, joel, ruba, emma, kricka, joel, mia och tillan hit och grillar och har jävligt mys på altanen inlindade i täcken lyssnandes på no woman no cry och röka pipa. Massvis med mys var det allt! Söndagen sov jag mest hela dagen sen på kvällen blev det filmkväll med mia och joel i mias mysiga stuga på tomten med ben & jerrys glass och ett kilo godis plus ramlösa. Måndag blev det stek i solen med pipa hemma hos joel, sen åkte ponken, mia jag och tillan in till te och kaffe kompaniet och fikade i solen. Massor med trevligt. På kvällen var det först mys hos tillan och sen fest hos Lina. På tisdagen hände det inte mycket på dan men senare åkte jag joel mia och ponken till fia för att fira henne. Vi köpte med oss ingredienser till muffins och så köpte vi påskmust och hade superkalas. Onsdagen blev det förfest hos fia och sedan wasa. Jävlar vad ös det var på wasa. Så himla KUL! Tosdagen, alltså dåligt minne har jag minsann, tar lång tid att tänka efter vad som har hännt men hmm jo eller nej jag kommer inte ihåg haha jag kan tänka mig att eller nej nu kom jag på haha. Jag och tillan var inne i stan och köpte tobak, hämtade upp emil, dj och marian och sedan skjutsade jag hem dom till tillan och där var det pipakväll. Men som vanligt så ska micke pappa och peter komma på värsta ideerna och helt plötsligt klockan 11 på kvällen åka till kimstad till fetaste huset i hela världen hos susanne och björn. Det var det värsta jag har sett, huset alltså! helt sjukt stort och helt sjukt snyggt. Ge mig bara! Men iallafall dit åkte vi och sedan blev det hemfärd vid 2 typ. När jag precis kommit hem skickar fia sms och frågar om jag har lust att skjutsa hem henne och erika. Och jag är så snäll så jag åkte in till stan och sen vidare till ektorp  först för att lämna av erika och sen till hageby för att lämna av fia och hälsa på sötaste katten i hela världen ROMEO! Jag är så kär i han. Fredagen blev lugn. Åt påskmat hos farmor och farfar med hele tjocka släkten. mumsigt var det ja! På kvällen kom sofia ulla margareta karlsson, ponken och mia till mig och även tillan och joel. Pipa och massor mys, kaffe och glass med för den delen. Himlans bra dag! Och inte nog med det så har vi aktist lördagen kvar vilket är eller var idag kanske man ska säga. Stekigt väder, nästan som sommarvärme. Stek i solen sen grillparty hos mariaholm som är en rolig prick. Var väldigt trevligt och väääääääääldigt gtt med grillat! så JÄVLA gott var det! vi var iallafall jag, joel, mia, ponken, tillan, philip och anders och så klart emelie fast hon kom senare buhu. Men det var minsann supertrevligt och väldigt många summerfeelings där vid grillningen alltså. Sommarmusik, en cider, kvälls sol och såklart grillat!

Man kan ju kort och gott sammanfatta den här veckan som kanonbra! Kunde inte blivit bättre.



Bjuder på en på en bild på min favorit romeo
Han får representera hela veckan :)
Ser ni inte så glad han är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0