Sista dagen på lovet.

Eller ja sista dagen på lovet är ju imorgon, men idag är eller var det den sista uppesittarkvällen innan skolan drar igång! Det har varit ett hejdundrandes lov och sista kvällen spenderades hemma hos mariaholm tillsammans med anders, joel, joel, jag och maria! Vi skulle som sagt ha filmkväll vilket slutade med efter många om ochmen med never back down och herregud säger jag bara. Inte bara för att det är en bra film utan dessutom är det jävligt läckra killar med i också, herregudherregud. Och det bästa av allt var ju att jag för första gången i världshistorien inte somnade till filmen. Eller nej nu ljög jag, några filmer har jag lyckats hålla mig vaken till men det är inte många kan jag lova. För dom som inte vet så har jag faktist lyckats somna på bio. Slå den om ni kan!

Nej nu ska jag njuta av min sista sovmorgon. Godnatt gott folk



dreggel vare ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0