Påsken är över!

Knäckemacka med ost och gurka. muuuuuuuums! Jag har ändrat pålägg nu som ni kanske märkt eftersom jag alltid annars äter skinka och tomat på mackan. Men nu är det så att vi har ingen tomat hemma så jag kännde för att ändra mina vanor lite :) Det skadar väl aldrig.

Jahopp, första skoldagen idag efter lovet. Det var ju tur att man kunde somna igårkväll då. Nej nu var jag ironisk. Kanske dags att vända tillbaks dygnet så att man vänjer sig vid tidiga kvällar och tidiga mornar. För lixom igår var jag pigg vid 12 vilket inte är så normalt kanske, så ikväll blir det tidigt i sängs för jag hör redan nu att den ropar på mig!

Jag känner mig väldigt duktig som har varit ute och gått idag med. Hederspris till mig!
Nu blire duschen och sen sängen
PUSS&GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0