Vad har man söndagar till egentligen ?

Söndagar är till för att man ska lata sig på eftersom man har aldrig något att göra. vad man än gör och även om man gör något roligt eller tråkigt så vet man endå att det är söndag och att helgen är slut och det är skola dagen efter och då blir det automatiskt inget roligt längre. Jag tycker att det borde vara två lördagar istället :) hurra. Söndagarna kan vi kasta i sjön, det låter som en bra idé tycker jag :)

Så det man har gjort idag är väl att jag har suttit här för det mesta och så har jag kollat på tvn. Vid 4 blev jag trött på att sitta hemma och häcka så jag fick övningsköra upp till Tillanpillan mys som jag inte har träffat på år och dar, eller det kändes iallafall som det hehe. Vi kollade en stund på disney channel och under tiden gjorde tillan massor fina flätor på mig :) Sedan kom jollebanan och Billy. Vi körde lite biljard och bakade kladd kaka. Sen vare dax för att åka hem! Mysigt värre 






För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig // Nallepuh :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0