Tisdag tisdag

Och nu var tisdagen slut och veckorna går nästan så snabbt att man knappt hinner med. Imorgon är det redan onsdag och det är halva veckan kvar till helg :) Hurra jag älskar helg. sovasovasova + krogen på ett litet hörn där med! Som sagt utgång i helgen är jag jävligt sugen på alltså och det blir det förmodligen, och jag är jävligt sugen på att inviga mina nya skor som jag köpte idag också. Svarta höga pumps, notera Höga. Den klacken är inget o leka med vill jag lova. haha pumps eller klackskor över huvud taget har aldrig riktigt varit min stil egentligen men det är så förbannat snyggt med pumps till kjol eller klänning istället för ett par vanliga skor liksom. Rena kapet var dom och jävligt snygga så jag är helnöjd med dagens inköp :) tummen upp.

Men här sitter jag med en fet kopp jordgubbs te och funderar på vad jag ska hitta på. Blir det sova eller blir det ett avsnitt av one tree hill hmm kanske bådeoch? maha SKÖNT! Funderar på att springa en sväng eller ta en lång promenad ikväll, det var faktist länge sen, dels har jag inte haft tid och så har jag varit jävligt mycket sjuk och då är det inte värt att gå ut och röra på sig för då blir man väl bara ännu mer sjuK och det gillar vi inte! Men nu ska jag gå, kanske tittar in en sväng lite senare och skriver lite. vem vet


Menhejhopp på sålänge

Kommentarer
Postat av: Slacker#1

Ge mej din klocka

2008-10-22 @ 10:21:37
URL: http://angelelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0