Saturday


 

Farmor och farfar kom hem från turklandet igår och dom har förvandlats till negrer helt och hållet. Lite avis är jag måste jag säga, vädret här hemma är inte direkt något att hurra över. Men jag är som sagt heftigare som kommer hem lagom neger till jul hehe. Gran Canaria 2 weeks yeh så jävla skönt det ska bli alltså.

Hmm vart var jag. Just det farmor och farfar kom hit förut på middag och vi hade det väldans trevligt. Dom visade massor av bilder från turkiet och pratade massor om resan. Jag är i chock tillstånd att han ens fick med sig några bilder hem på kameran. Ni vet att farfar är inte den mest tekniska gubben man kan hitta men endå ska han ha allt nytt. Hmm få se här han har köpt sig en bärbar dator, mp3 spelare, dvd, digital kamera, ny mobil och jag vet inte vad. Men vem är det som får hjälpa han med alla prylar, jo det är jag förståss. Men hur många gånger jag säger till han eller skriver ner hur man ska göra så ringer han endå nästa gång han ska göra något som jag redan har lärt han 934567765 gånger. Sötfarfar :)



Slänger upp en bild på desserten som jag gjorde förut. mums










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0