Vilken kväll

Mucho trevlig kväll igår måste jag säga! :)
Förfest hos fisan med massor folk och sedan drog vi oss till Cue bar men där var det inte en jävel så att efter en shot där så började vandringen mot Wasa. Där var det drag och dans men det nöjde vi oss inte med så vi vandrade vidare ner till Hugo där vi förväntade oss att det skulle vara mer drag. Men det var det inte! och strul var det också, sara kom inte in på sitt falsk legg. Men vi andra vandrade inåt och upptäckte att på hugo var det minsann inget röjj heller men vi drog oss in på det tomma dansgolvet och rockde till totalt värdelös musik. Efter ett tag blev jag trött på det eländet så jag gick och flörtade med vakten på Otten för att försöka komma in gratis, jag lyckades dock inte få in oss gratis men vi fick gå in för halva priset :) Jag amanda och fia gick in till otten i hopp om att det var mer folk och bättre musik där. Bättre musik var det garanterat men det var dock inget folk där heller. Vi röjde dansgolven en stund tillsammans med ellinore och hennes vän vad han nu hette men vi tröttnade ganska snabbt och gick sedan tillbaka till Hugo. Sedan tog vi vårat pick och pack och traskade vidare utan skor till wasa. Framme vid wasa tog jag fia och mia en taxi hem till fia för att hämta våra väskor och sedan blev det dags för hemfärd till svärtinge. Jag hann nog inte ens komma in genom dörren hemma innan jag somnade. Vilken kväll säger jag bara och ajaj mina fötter!


Den här bilden får representera
kvällen helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0