Onsdag


Vad finns det att göra när man är sjuk egentligen ? Man är så sjukt rastlös. Helst av allt vill man bara göra det som man egentligen inte får göra, som att gå ut och hoppa i löven eller ut och springa, åka in till stan eller vad som helst. Det man borde göra är att glo på en bra film, sova eller läsa en bok. Jag har kommit fram till att det är så himlans tråkigt när man är sjuk. man blir så rastlös på allting så att vad man än gör så blir allting så tråkigt. Förmodligen blir jag hemma denna vecka ut så jag får väl se till att ladda ner lite bra filmer som jag kan ligga och glo på och trotsa all tråkighet. Man får helt enkelt göra det bästa av situationen. pussoch hej






Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag är också sjuk. Ladda hem en film så ser vi imorn din apa!

2008-10-15 @ 16:11:24
URL: http://angelelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0