Måndag

Första dagen på praktiken idag. Väldigt trevligt folk som jobbar där måste jag säga. MEN var det kul hmm. Det kan jag välinte påstå att det har varit. Det jag fick göra var att portionera upp mat i matlådor, skära grönsaker osv. Skitgöra helt enkelt. men alltså det dög men frågan är om jag kommer att stå ut i 4 veckor? blä nej.
Vi får se hur det blir som sagt. Det brukar bli lite roligare efter någon vecka när man har kommit in i allt och när man lär känna varandra lite bättre.

Jag måste nog ändra min inställning till allt. Jag har börjat se allt så himla negativt och då blir allt garanterat negativt, och även det possitiva blir negativt. Alltså jag tycker inte ens att det är roligt att laga mat. eller jo det är kul hemma eller när man lagar till någon eller tillsammans med någon liksom men såhär som idag eller i skolan osv. Det är inte kul. Jag ångrar som fan att inte jag tog servering. ush JAG VILL HA SERVERING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0