Lövhög...

Hejhopp

Lördag morgon, blåsigt och jävligt mycket löv ute. Jag tror nog att det är höst nu, ser så ut iallafall. Jag kom fram till en sak häromdan när jag var påväg hem från praktiken, jag gick och sparkade i lövhögarna längs vägen och kom och tänka på att man vet ju aldrig om det är en hundbajskorv i ? Tänk om jag hade fått hela skon full med hundbajs. Det luktar så äckligt så jag vet inte vad. Så tänk er för när ni är ute och vandrar, man vet aldrig vad som gömmer sig under en lövhög :)


Ikväll är det utgång och det ska bli himlans trevligt. Känns som om det var evigheter sen. Men oj vad kul det ska bli och fulla som kastruller ska vi bli :) tummen upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0