Lördag

Mamma & Pappa väcker mig vid 10 och sedan äter vi frukost tillsammans. jag bara älskar lördagar! Dom är mysiga. Helgen är den enda gången vi har tid att äta tillsammans hela familjen. Iofs så saknades ickapicka imorse eftersom hon nu är i fjällen och försöker få jobb som barnskidlärare. Men det var endå mys. Jag undrar ja hur det kommer att bli när man flyttar hemifrån. Tomt och ensamt ush, jag vill inte tänka på det. Funderar istället på att bo hemma resten av livet :) Tror dock inte att mamma och pappa blir glada över det hehe.

Men nu sitter jag här och lyssnar på lite musik. Mamma och pappa åkte precis in till stan så mig lämnade dom ensam. Det är skönt att vara ensam hemma, ett tag iallafall tills det blir rastlöst. Men jag funderar på en dusch och en film kanske. Skulle vara skönt med en promenad i höstvädret. Men det får bli en annan gång när jag har frisknat till. Tog lite söta bilder imorse på den där katten med tusen namn. Den gamle grå. Hon är söt



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0