Italien nästa..

Jag kom och tänka på att det inte alls är långt kvar tills jag lämnar sverige för att vara i Italien i 4 veckor. Hur ska detta gå kan man undra. Sara och Fisan är där nere nu och kommer hem nästa helg tror jag. Dom är på samma hotell som jag och Snygg Emelie ska bo och jobba på och vad jag har hört där nerifrån så är alting super bra, dom bor bra, trevliga människor, super fint hotell och ja allt låter toppen.  Men nu är det så att jag är klantig och har bokat fel flyg så att jag får flyga själv ner och mina kära andra vänner som ska med får åka tillsammans. buhu tråkigt att åka själv. Och inte nog med det så ska jag också åka hem själv eftersom jag åker hem några dagar innan alla andra. åh hoppas jag hittar mig en flygplanskompis :) Annars kan man alltid roa sig med lite musik hoho.

Här är en länk till hotellet jag ska jobba på i 4 veckor. Checka in det :)
http://www.corallohotel.com/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta med Snuttan så får du absolut inte tråkigt ^^

2008-10-27 @ 22:16:51
Postat av: Emelie

Fan va skoj att åka till italien då ! :D

2008-10-27 @ 23:48:04
URL: http://justdust.blogg.se/
Postat av: michaela

avis:(

2008-10-28 @ 11:02:19
Postat av: Mamsen

Får mammor följa med???

2008-10-28 @ 14:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0