hejjahejja friskt humör!

HEjhejhejehj nu är jag frisk och jag är trött som aldrig förr vill jag lova. Praktiken idag var försvånansvärt kul eller ah det dög och jag känner på mig att dom här 3 veckorna som är kvar kommer trots allt kanske inte att bli så dumma :) Hoppas jag. Efter praktiken kom pappi och hämtade mig sen var det hem och dricka fetaste koppen te i världen och sedan åka på träning. Brukar gå på teroin på körskolan på måndagar men eftersom jag har missat massor på träningen på grund av att jag har varit sjuk så kände jag för att träna idag istället, och det gjorde jag rätt i! Det var kul idag. Kändes som om det var evigheter sen sist. Men nu är jag hemma och nyduschad och jag orkar inte skriva mer nu för jag ska sova.

godnattnattnattnatt gott folk. hejhopp






Kommentarer
Postat av: michaela

wiiie. saknar träningen

2008-10-21 @ 10:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0