Farbror doktor


Då var tisdagen över och den här dagen har sprungit iväg. Kul på praktiken idag. Vid halv tolv kom farmor och hämtade mig för att skjutsa mig till vårdcentralen för att kolla upp mitt nedrans öra som aldrig vill bli friskt. Farbror doktor sa att min trumhinna var svullen typ eller något sådant så jag fick antibiotika som jag nu ska äta i 5 dagar. Hoppas Locken släpper för jag blir galen på det här snart, jag hör ingenting. Lid med mig!

Nej nu ska jag nog börja skriva på mitt cv innan mammsen äter upp mig :)

tjingtjing

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Ja, du måste komma, jag lovar en superb middag:) + mycket mer:)

Och du,jag lider med dig, krya på dig!

2008-10-28 @ 18:58:17
URL: http://evalinder.blogg.se/
Postat av: Eva Linder

Du måste komma,jag lovar en superb middag:)

Och du, jag lider med dig, krya på dig!!!! Kram!

2008-10-28 @ 19:05:14
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0