Fantastiskt

Åhhhhh vilken härlig helg det har varit! Bättre än förväntad faktist
Igår var det förfest hemma hos viktor med mig, mia, marian, elin, figge, nicke och så viktor förståss. Väldigt trevligt med massor av dans och dricka :) vid 11 sprang vi för fulla muggar i högklackat genom skog och mark ner till spårvagnen, jag tror nog att mina klackar var nere i kina och vände. Efter spårvagnsfärden bar det av mot HUGO (nu hörde alla att jag sa hugo! det är ett jävla tjat om att man inte får säga "hugos" blaaaaaa men det tänker jag fortsätta att säga varesej ni vill eller inte) Så HUGOS blev det, inte så lång kö vilket var väldans skönt för det blåste apa och vi frös nästan ihjäl. Jävligt kul kväll, jävligt roligt folk, jävligt mycket dans och jävligt många old friens som man inte har träffat på år och dar oh herregud vad trevligt. Säger bara en sak, Fööööör trevlig kväll!

Jag använde mina nya skor hela kvällen faktist, eller nej nu ljög jag. Måste säga att dom höll jag i för det mesta, men som sagt jag röjde dansgolvet med skorna i handen bahh kul :)

Elin och jag funderar stort på att ta krogen både fredag & Lördag nästa helg med. Den kör vi på! :))'



Bjuder på en bild från gårdagen






hejhopp

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Kul blogg, nu kan jag följa dig oxå när jag är långt borta och vilse ute i världen. Kram gumman:)

2008-10-27 @ 09:41:36
URL: http://evalinder.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jag var däär jag var där :)

2008-10-27 @ 16:23:11
URL: http://mysunsshine.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag är på när ni går ut på lördag;)

2008-10-28 @ 20:40:48
URL: http://holmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0