Trötta

Slöa svenskar är vad vi är!

Somnade vid 4 och gick upp tre timmar senare för att äta middag nere i resturangen. Gott var det! Ni kan nog gissa vad det var också. PASTA haha vi kommer älska pasta om 4 veckor vill jag lova. Eller inte, vi vill nog inte se pasta på ett tag. Vi åt med André och en annan trevlig kille som jobbar i receptionen. Dom tyckte vi såg trötta ut haha. Det tror jag de eftersom vi kom direkt från sängen. Dom frågade även vad vi skulle göra ikväll och vart vi skulle. Vi sa att vi skulle sova för vi var trötta. Dom tyckte vi återigen var konstiga som var 18år och trötta.Dom tyckte vi skulle ut och ränna på stan som aldrig förr haha men det orkar inte vi nu. Sjuka är vi med så det kan nog vara därför vi är lite sega med och håller oss på hotellrummet för det mesta. Men det är mys

Efter middagen gick vi på vandring för att leta efter ett supermarket som vi änu inte har hittat. Vi frågade i receptionen om vägen och inte långt ifrån hotellet låg affären. Oj vad lyckliga vi blev! Choklad, cola, chips, vatten och pago mums.
När vi kom hem svullade vi som aldrig förr och jag tog mig ett bad. Ojoj vad skönt det var! Nu sitter vi här och funderar på att kolla på Mamma Mia.

tjolahopp






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0