onsdag

Idag om exakt 2 veckor sitter jag på planet påväg hem. hurra! Tiden här har gått sjukt fort och tiden som är kvar hoppas jag på ska gå lika fort :) Jag ser inte den här resan som någon slags lärorikresa direkt. I köket är man mer som en springflicka åt alla "hämta det, gör det" blabla. Vi kommer nog komma hem som vi var innan utan några som helst nya kunskaper om matlagning. Menmen vi får ta vara på tiden som vi har efter jobbet och göra det bästa av den. Vi är ju trots allt i Italien och det är inte varje dag man är här inte. Vi ska förmodligen besöka San Marino som är ett eget land här i Italien. Det verkar lite fränt faktist höhö.

Igår så var vi ute o käka pizza med á la ponk! Så gott var det. Efter gick vi till det mysiga cafét och tog oss en varsin latte. Sen gick vi hem och sov :) Jag har legat och vridigt och vänt på mig hela natten ush. Ingen bra natt har knappt inte sovit någonting. Dels så är det mitt öra som stör mig nått enormt. Hör ingenting och så fort det blir tyst så blåser det i örat, det låter precis som om att någon står i mitt öra och blåser. Skitirriterande plus att det rinner äcklig vätska/var ur örat vilket det nu har gjort i 5 veckor. Åh jag är så trött på det. Så idag ska jag prata med patrizia och fråga om hon kan följa med mig till farbror doktor och då ska jag minsann ha den starkaste medicin som finns!

Tog mig precis en dusch nu med. Vi frågade om vi fick sluta efter lunch idag och det var inga problem. Så nu sitter jag här har precis sminkat mig och gjort iordning mig och vid kvart i 3 kommer patrizia och hämtar mig o emelie. Hon ville visa oss gamla stan i rimini och massor annat. Snel hon!

Ciao!



Den bjuder vi på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0