The old town of rimini

Åh lite mysigt det var inne i gamla stan i Rimini då! Massor mysiga gator, gamla byggnader och caféer överallt. Trevligt dag var det allt.
Vi kom hem lagom till middagen. Efter det gick vi och besökte baren här på hotellet som vi ännu inte hade gjort. Vi beställde en varsin Cappucchino som han även bjöd på. Killen i baren är största tjejtjusarn plus att han ser ut som en hamster. Största kinderna jag sett seriöst. Han följde med oss till bordet och försökte prata med oss men han kunde inte ett skit engelska. Han sprang till och med och hämtade ett engelskt lexikon och pekade på meningar som "ni har fina ögon" "jag gillar erat leende" haha snusk han var. han frågade även om vi ville ta lite luft, vi fattade ingenting och sen frågade han om vi ville följa med ut och ta en drink ikväll men vi sa nej så han trotsa oss imorgon klockan 10 bahaha då jobbar vi så vi får se vad han säger. Jag vill inte ut med han hell no. Kanske om han bjuder på en drink nere i baren eftersom han är bartendern hehe. Vi tänkte utnyttja han på lite drinkar innan vi ska till ponkish på fredag! höhö

Imorgon jobbar vi kväll så vi har hela dagen på oss att sova! Nejdå. vi ska upp och äta frukost vid 8 sen gå upp och duscha kanske sova en stund till sen kanske det blir stranden eller nått, eller kanske en fika :) Får se

Pusshejhoppsnopp



schnygga



fint


mysiga gator :)


Kommentarer
Postat av: michaela

jag är fortfarande sjukt avis på dig. låt mig få komma och våldgästa dig

2008-11-20 @ 00:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0