Tisdag

Varför är det så skönt att liggakvar i sängen när man vet att man egentligen måste gå upp. Det är ju då det är som skönast, det är inte alls lika skönt att igga kvar i sängen på en lördag morgon när man vet att man inte har något att stressa till. Alltså jag kan ligga och snoza på väckarkockan i en timma på morgonen för att ens orka upp ur sängen. Jag har bestämt mig för att jag ska ha ett slappt jobb med sovmorgon i min framtid :) Det siktar jag på.

Varit på stan idag med Icka och Tillan. Men icka var bara med en stund så det blev bara Tillan och jag som vandrade runt. Hittade massor fint och jag gjorde av med massor av pengar. hurra
Vi var inne på vero moda och jag hittade ett par super snygga örhängen så jag tog dom i min hand samtidigt som jag hittade massor av andra fina kläder som jag tog med mig in i provrummet för att testa. Men det var tyvärr inget jag hittade så jag hängde tillbaks mina kläder och örhängena som jag tvekade massor på. När vi gick ut från vero moda och hade gått en bit så står det en vakt där som hälsar på mig så jag hälsar tillbaks glatt, sen säger han till mig "ta upp örhängena ur fickan." Jag förstår ingeting och säger bara va? då säger han att hon som jobbar på vero moda ringde till han och sa att jag hade snott örhängena, så jag fick följa med vakten in på vero moda och så frågade han ut mig massor och sa att jag skulle tömma mina fickor. Jag sa till han att han gärna fick visitera mig om han ville. Men herregud vad pinsamt. Här blir man kallad tjuv och grejjer, vad ledsen jag blir. åhhhhhhhhhhhhhhh'
Nu ska jag sova. ciao


Kommentarer
Postat av: michaela

HAHAHAHAHA.. Ditt framtida jobb kommer ju vara i fängelset din tjuv

2008-11-05 @ 10:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0