tadahhhh

Skönt med sovmorgon tralalala!
Idag har vi jobbat kväll. Det var kul för en gångs skull och det fanns lite att göra, bra humör hade jag också och Andréa trodde jag hade druckit innan haha. Jag vet faktist inte var all energi kom ifrån haha. Vi gick upp vid 9 och åt frukost sen kröp vi ner under täcket igen och sov ytterligare 2 timmar. det var SKÖNT! När vi vaknade upptäckte vi att det var sol ute hurra tänkte vi men kvar blev vi på rummet. Eller nej vi var på vandring till affären för vi var så hungriga. Fick med oss bröd, smör, skinka och juice hem :) Sen vid 5 var det dags att jobba. Slutade vid 9 så skönt.

Nej nu har jag precis tagit mig en dusch och ska snart sova. Blir hämtad av patrizia klockan 8 imorrn för att åka till sjukhuset. så jag har tagit ledigt. Sköööööönt

tjingtjing


Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Du verkar ha det riktigt bra, lite avundsjuk faktiskt. Jag älskar Italien... Massor av kramar från Big Mamma:)

2008-11-21 @ 04:54:20
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0