Söndag

tjolahopp! Idag är det söndag igen och jag har bara legat i min säng framför tvn heeela dagen lång. Måste säga att jag är lite bakis från gårdagen, men det vare värt för jag kan lova att det var en hej dundrandes kväll :) Kvällen började hemma hos Viktor med viktor så såklart och mia, elin, figge, nicke, emelie och jag. Hej och hå vad trevligt det var med massor av dans, skratt och spel. Vid 11 delade vi en taxi ner till Hugos och där spenderades resten av kvällen. För en gångs skull var det sjukt bra musik på där, eller ja det brukar väl vara en och annan bra låt men igår var det bra musik hela källen och bara massor av gamla godingar. Det kunde helt enkelt inte bli bättre. Så jag säger bara tack för en trevlig kväll!
Ikväll blir det nog film och sova tidigt. Såg att die another day var klockan 9 på femman, det var så länge sen man såg den så det kanske blir den. 1 vecka kvar nu till Italien och jag har redan tagit fram resväskan bahhhhhhhhh KUL!

tjingtjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0