Onsdag

Vart tog den här dagen vägen? Ojoj vad fort tiden går känns det som. Redan onsdag och det är 3e dagen vi är här. Om det ska gå såhär fort är jag ju hemma snart hehe.
Idag har jag lagat lite mer mat i köket. Fick vara med Andre tror jag han heter och han är nog lite köks chef kan jag tänka mig. Skittrevlig är han och han ville verkligen lära mig allt. Sånnt gillar jag. När dom verkligen visar att dom är glada att vi är här. Han sa det igår förresten att han var jätte glad att vi var här hoho. Idag sa han att jag och emelie hade vackra ögon. Vi som absolut inte hade sminkat oss ett skit eller gjort någonting med oss utan bara gått upp från sängen, på med kläderna och ner i köket haha. Vid 2 slutade vi och nu sitter vi här på hotellrummet och funderar på att se en film och sen sova någon timma. Emelie ligger i badet, det låter frestande så det kanske blir ett bad för mig med sen :)

Hejhopp

Kommentarer
Postat av: michaela

badkar. vilket lyx

2008-11-13 @ 11:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0