nördar, nördar hela dan!

vad finns det att göra när det är för kallt för att visa sig ute än att sitta inne på hotell rummet och nörda framför datorn flera timmar om dagen! Haha emelie och jag är proffs på det vill jag lova. Det enda vi gör efter jobbet är att glo film och sitta här. Men egentligen får man inte så dåligt samvete för det finns endå inget att göra i den här stan förutom att göra av med pengar vilket vi redan har lyckats med rätt så rejält. Så vi stannar hellre här på hotellrummet där det är helt omöjligt att göra av med pengar :) Iofs så har vi inga eller iallafall inte jag, och jag känner att jag inte behöver göra av med mer nu för jag vet inte alls vart pengarna har tagit vägen! Dom är så gott som borta haha.

Alltså jag läääängtar HEM! jag vill hem nununununu saknar alla så himlans mycket. Men en månad eller ja nästan en månad har gått så fort, nästan för fort men det är skönt så jag ska ju inte klaga. Imorgon är det näst sista dagen i köket. HURRA säger jag bara. Ett jävla slaveri har det varit och bortkastad tid tycker jag allt, eller all tid har inte varit bortkastad och det är både blandade känslor jagvet inte om jag ångrar att jag åkte hit men jag tycker det är tråkigt att vi inte har fått lära oss något i köket. Jag som ville vara proffs på pasta när jag kommer hem! Men det lär jag ju inte vara för jag har inte ens varit i närheten av att göra pasta. Men jag kommer dock vara proffs på att äta pasta haha den saken är säker.

Men jag ska inte säga att vi har haft tråkigt här inte förutom i köket då. Men utöver jobbet har det varit kul faktist :) Vi har hittat på rätt mycket och på måndag bär det av till San Marino :) Ska bli häftigt. Det är ju ett eget land är i Italien så det blir nog spännande.


Dags att klippa sig kanske ?




Det var allt för mig!
Tuss


Kommentarer
Postat av: michaela

längre hår än mig ju :(

2008-11-28 @ 14:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0