Lördag

Åh vad det är härligt att vara lat! Emelie och jag måste vara dom lataste i världen, nästan. Vi gick upp imorse och svulla frukost buffé mums sen gick vi upp på rummet för att sova igen och vi vaknade sådär vid ungeför 2 :) För skönt att inte ha något att tänka på eller några tider att passa. Det är dock sol ute men det blåser apa så vi har faktist anledning till att stanna inne.

Det enda vi behöver passa oss efter nu är att ikväll äre PARTY! Eller vi hoppas på att hitta något röjjigt "discotek" som dom säger här. Vi förblir förmodligen kvar i Riccione för det är tydligen mest drag här på kvällarna vad vi har hört. Så jag ser fram emot och hoppas på en toppenkväll!

Jag har allt sett att jag har många som läser min blogg! Vore kul att veta vilka ni är, kommentera lite vettja :)



Pusspåer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0