Lördag

Igår var det fredag och största softar dagen. Vi jobbade kväll så vi började inte förns 5 på kvällen höhö. SKönt vare. Men vi satte väckarklockan på halv 9 för att gå ner och äta frukost. Sen gick vi upp igen för att sova, vi vaknade lagom tills det var lunch vid halv 12 haha. äta sova äta sova :)
Efter lunch tog jag mig ett bad och emelie gick och sov. Hon mår inte så bra =( uff. Sen vare dags att jobba. Fanns dock inte så mycket att göra men 5 timmar arbetstid om dagen är väl inget tjaffs hehe. Lite sköna arbetstider vi har, helt sjukt.

Idag är vi lediga och vi har precis varit nere och käkat frukost. Ska bli skönt med en dusch nu och sen göra iordning oss för att gå ner till "stan" här i riccione. Inte så mycket affärer men det är kul att gå och kolla och fördriva tiden lite. Vi ska nog köpa lite dricka tills ikväll med för ikväll ska vi ut och dricka och äta lite gott. Jag blev lycklig för jag hittade bacardi breezer MANGO. Mango måste vara den godaste uppfinningen åhhhhh vad gott.

Nej nu blire duschen för min del! Pusspåer




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0