Jag bara älskar vitlök!

Jag måste bara säga att nu är jag mästare på att skala vitlök.
Från och med idag tänker jag aldrig mer röra en vitlök i hela mitt liv! Nejdå det där vet jag att jag inte kommer att hålla men jusst nu känner jag så iallafall. Hela jag stinker vitlök och det går inte att få bort hur mycket jag än duschar. Jag har i princip skalat vitlök sen klockan 9 imorse till 1 ungefär och det var mig inte lite vitlök. Ni vet en sånn där stor vitlöks klase eller vad man ska kalla det som innehåller ca: 10/15 vitlöks klyftor. Ungefär 100 sånna klasar har jag skalat. Så nu finns det nog ingen som är så bra på att skala vitlök som jag!




HURRA FÖR VITLÖK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0