i´ve got brand new shoes

Så idag var jag hos farbror doktor. Låång väntetid men det gick bra till slut. Jag förstår inte sjukvården utomlands, den ser så gammalmodig ut. Folk ligger liksom i gångarna i sjuksängar och jagvet inte vad. Känns inte riktigt bra. Maskinerna såg ut att vara från medeltiden, likaså sjukhus sängarna och omgivningen. Nej ush så det kan bli. Jag fick medicin iallafall. En näs spray som som jag ska använda i 7 dagar sen fick jag någon konstig tablett som jag ska äta 2 gånger dagligen i 3 dagar. Vad är nu detta, det blir lixom 6 tabletter och jag har minst 30 i den där jävla förpackningen för 70spänn. Åh jag blir fattig.

Nog om det! Jag köpte mig ett par pumps idag. Jag kände att jag behövde det eftersom jag inte har med mig några. Dom hade kostat 42 euro men snygg som jag är fick jag ner dom till 28 euro. Jag är bara för cool. Snygga var dom också fast dom liknar dock mina andra två par jag har hemma men som sagt svarta pumps går till allt så jag kan inte få nog av dom! Hurra nu är jag redo för utgång. Men det blir det nog imorrn

Snart ska vi ta bussen in till Rimini för att käka med allihopa! ciao





Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Fast medicinen utomlands brukar vara helt ok, en tablett och hela skiten är veck:) Och du, självklart får du ligga mellan oss, bredvid mitt gosedjur Mikkis. Kramar i massor!

2008-11-22 @ 00:35:43
URL: http://evalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0