hehheheheeeejhoppp

hoppla nu är det minsann inte långt kvar tills jag säger adjö till Sverige. För på söndag drar jag! hoppas ni kommer sakna mig eller ja vi säger väl såhär, om ni inte saknar mig så dör ni :) Det lät bra. hehe
Var på skolan idag efter praktiken för att snacka lite om vart vi ska och sedan få massor av papper att hålla reda på osv. Detta gör det mer och mer spännande. Vad jag har hört nu så ska det vara 23 grader om dagarna där nere i Rimini och det låter ju inte alls för bajs. Så imorgon blir det nog packapacka för sedan är det fullt upp på fredag och sedan på lördag får jag packa det allra sista och kolla igenom så man har med sig allt. Herregud det är bara 3 dagar kvar, det är inte sant. Men jag har med mig datorn för jag hörde att dom hade trådöst internet på hotellrummen, så mig blir ni inte av med! jag ska fota och blogga som bara den!

träning vare idag också. Himlans kul med träning. men idag vare inte alls speciellt kul, dels för att det var min sista träning detta år och inte nog med det så var det Emelies sista träning på jag vet inte hur länge, jag tror 4 år men jag är inte säker. Eva hade ett litet tal där för oss och vi fick en varsinn bamsekram! Åh Eva har varit som en extra mamma för oss alla. Hon är för jävla bra! Och nu drar dom, hela familjen Linder till andra sidan jordklotet för att ligga på stranden med en drink och sukta mig. Alla kommer att sakna er, hoppas ni vet det!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: michaela

elaking. du glömde berätta att jag faktiskt fyller år

2008-11-06 @ 02:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0