Då var det slut på måndagen...

Hejhopp vad fort det har gått idag, glömde nästan bort att ta lunch. Idag har jag faktist skalat 20 kg lök jäho duktig jag är, förutom att jag skar mig engång på min stackars tumme buhu. Men annars har dagen varit helt okej faktist.
Förut när jag kom hem så började jag rensa min garderob lite på kläder som jag tänkte ta med mig till Italien som jag inte har någon användning för nu. Känner att jag behöver gå och plocka lite i resväskan redan nu för att inte glömma något. Det är ju så svårt att veta vad man ska ta med sig och hur mycket. Det blir alltid så att mer än hälften av kläderna man tar med sig ligger och ruttnar i väskan. åh jobbigt. Men jag kan ju bara meddela er om att jag har världens fetaste resväska så den som vill följa med äre ju bara att hoppa i :) helt okej för mig alltså hhehe.

Träning vare idag mycket trevligt men jobbigt. Jag körde rondat flickflack(stavning?) nästan helt själv idag och det var evigheter sen man gjorde det. Tänkte att det var dax nu att lära sig det igen. Jag gjorde även 100situps ojoj vad duktig jag känner mig. Jag som börjar få in det här nu med träningen och att jag behöver gå ut och springa några gånger i veckan, känns som om att jag tänker ta tag i det nu iallafall! Får bli långa strandpromenader och nyttiga måltider nere i Italien hoppas jag på. wish me good luck
Nej om man skulle ta sig en dusch nu och sen krypa ner i sängen.


Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0