Buon giorno!

Då var måndagen över.
Idag har det varit en sånn där negativ dag. Jag har inte haft humör för någonting och jag har varit himlans seg. Menmen man kan ju inte vara på topp alla dagar! Idag har jag gjort lite allt möjligt nere i köket. Fick jobba med Andréa, han är trevlig minsann och han är nog kökschef skulle jag kunna tro. Efter lunch var det inte mycket att göra så vi fick städa som vanligt. Nått som stör mig så förbannat mycket är att man ska gå och städa efter alla andra som om man är här och slavar. Varför ska jag gå och städa skärmaskinen när det inte är jag som har använt den osv. Om man endå skulle städa det man själv har använt så skulle det vara så jävla mycket bättre. Åh arg blir jag på sånnt där.

Tog mig en dusch direkt efter jobbet. Skönt var det. Sen efter har vi inte gjort något speciellt faktist. Vi var rätt onyttiga och gick o köpte oss godis och läsk! mumma. Sen kollade vi på Grinchen. mysig film vi fick lite julkänsla där. Jag är så sugen på jul faktist. Älskar julafton, nyår, jullovet, snön(så länge den varar) Det är sånn stämning. GE MIG JUL!

tjingtjing




rolig bild :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Visst är det tråkigt att städa efter alla andra? Det gör vi varje dag, vi får städa i 1 timme medans de andra bara städar 30-20 minuter.

2008-11-18 @ 16:48:53
URL: http://anotherdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0