nu får jag ta och skärpa till mig....

Oj vad jag ligger efter i bloggandet känner jag nu och ni undrar säkert vad jag har för mig som är så mycket viktigare än att skriva blogg haha! Ärligt talat så har jag inte gjort så mycket nytta men det har ju varit fullt upp med julafton och hejohå massor. Men jag kan skriva en sammanfattning av de senaste dagarna.


Tisdag: Stan med icka på jakt efter julklapp till Linus och efter kläder till julafton. Sen hem och baka knäck ( ska nog aldrig mer göras om, ush vad jobbigt, men gott!) Sen var det uppesittarkväll på bingolotto med joel men som vanligt vinner man aldrig något på dom där skitlotterna.

Onsdag: Julafton var det minsann och snön låg på marken, eller ja åtmindstonde lite men det fanns fortfarande ingen julkänsla. Eller jo lite! Granen var iallafall klädd och julmusik på för fulla muggar. Mycket trevlig julafton och lätt snyggaste tomten! hahaha

Torsdag: Egentligen skulle det blivit utgång men vad jag fick höra så skulle tydligen alla ut på annan dag jul istället så jag sket i det. Dumt gjort för tydligen var ALLA ute på juldagen och det är då man har chansen att träffa alla gamla, nya och glada människor :) typiskt. Så det blev iallafall en hemmakväll för mig tills ponken kom och våldgästa mig på kaffe och pepparkakor. Sen kom Marian och jovel på en mys pipa med te och ljus utomhus (det rimmade ju faktist hihi) Sen åkte ponken hem och vi andra kollade på Mysteriet på greveholm som bara är för bra!

Fredag: Mickis, Tillan, Ickut, Jag och Marian åkte till Ikanohuset för att checka in mellandagsrean som var igång för fulla muggar. Jag hatar allt jävla folk som plöjjer fram. Alltså ärligt talat så kan man tro att folk aldrig har sett kläder förut som dom sliter och slänger. Fan vad irriterad jag blir, åh jävla djur. Plus att köerna var så långa att dom gick utanför affären, och om man heter ThereseCarlssonWikström så orkar man inte ens gå in i affären för att kolla på något eftersom ingen vill stå i den feta kön! never. Vid 3 åkte vi hemåt för att sedan äta kalkon middag med släkten nere hos farmor och farfar. Mycket gott men tyvärr var jag inte så hungrig efter Taco buffén på stan hahahaha GOTTTTTTTT! Jag ska dö på tacos, så är det bara. Efter middag var det bara att gå hem och göra iordning sig för att åka in till Viktor på förfest och sen blev det Otten där maskinen skulle spela. Jag har inget minne av att otten var så kul! Hurra vad roligt det var att dansa på otten och hurra för musiken och hurra för allt folk :) Nästan så att Hugo kan slänga sig i väggen men bara NÄSTAN! Maskinen var coola men kan dock bara två låtar vilket jag även trodde att dom bara hade. Men det visade sig att dom inte hade hehehe. Mucho kul kvälll

Lördag: SHopping med mamma och icka :) Sen hem och äta plankstek med familjen. På kvällen åkte jag till Tillan och vi hade massor mys.

IDAG: Jag har nog inte gjort någon nytta alls idag. Gick upp 9 och åt frukost, dog nästan av trötthet och gick o la mig igen tills mamma väckte mig vid 1. Tog en dusch satte mig här, kollade lite film, bakade brownies, åt mat sen kom joel. Vi kollade klart på Greveholm wahh kul :) Sen var vi rastlösa hur länge som hest tills klockan blev massor och vi spelade alfapet, drack julmust och åt popcorn. hurra


Nu har ni fått lite uppdatering och bara för det slänger jag in en bild för att jag saknar sommaren! 
Nu får det faktist vara nog på allt det gråa och trista. Antingen får det bli snö eller så får det bli sommar. så är det bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0