sola solarium

Mickis, jag, icka, Tillan och elina åkte in till stan för att sola :) Var första gången i mitt liv ärligt talat. Sten cool är jag höhö. Det var faktist jävligt skönt men trodde det skulle vara betydligt mycket varmare än vad det var. Kostade 55kr för 22 minuter, svindyrt om jag får säga vad jag tycker. Men imorgon ska jag och Tillan in iallafall och vi tänkte köpa oss ett solkort som är betydligt billigare. hurra!

När jag kom hem lekte jag med joel. Vi kollade på film och spelade monopol som jag var totalt värdelös på haha :) Jag förlorade 10 gånger om men ha n lät mig endå spela vidare och bli skyldig han pengar istället, men varje gång jag fick pengar så tog dom slut. Fast ärligt talat så tror jag bara att han hade tur!

Nej nu ska jag sova för imorgon blire stan med tillivill i jakt på en nyårsklänning :)
Men vad jag ska göra på nyår har jag ingen aning om.
jag ska nog sova i min klänning isåfall!
Det blir nog bra.
Tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0