nyår = kaos.

ehm vart ska jag börja.?
Jo vi säger såhär att allt det här med nyår är kaos. Eller rättare sagt det VAR kaos eller är fortfarande, eller ja jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Kalabalik kanske man ska kalla det. äsch

Nyår hos mig iallafall och jag vet inte vilka, när, hur osv. Eller jo lite vet jag faktist men allt känns så bra(NOT) eller så är det min hjärna som är kaos. Ni förstår säkert :)
Först hade ingen nångonstans att ta vägen och sedan helt plötsligt finns det två alternativ på en och samma gång. HEJ O HÅ då blev det kortslutning för alla och ja jag vet inte men folket kommer väl hit och så får vi se hur det slutar. Det kan ju inte bli värre än om inte huset brinner upp förståss, men det kan man ju inte hoppas på.

Jag ska försöka få upp humöret nu efter allt detta med att ladda ner lite musik tills imorgon och fixa o dona så att det blir kalaskul. För jag gillar ju trots allt fest! tummen upp för fest säger jag bara och tummen upp för att alla kommer att ha kalaskul imorgon HOPPAS JAG! Nyår, då ska man vara fin och ha kalaskul. jag har hakat upp mig på ordet kalaskul så därför tänker jag säga det en gång till......kalaskul! HAHA
Alltså jag har ingenting att ha på mig imorgon. så ehm vem har nu lösningen till detta stora problem? det måste nog vara det största problemet faktist. Att inte ha några kläder till nyår vore ju skandal.
Jag går under på riktigt. Äsch

 GRÅTT NYTT HÅR PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0