home sweet home

Nu är jag hemma för gott!
Haha nej då men nu är det slut på allt resande för min del på ett tag iallafall. Har ju varit på resande fot i 6 veckor och det har kännts som en evighet. Jag har nog aldrig saknat Sverige Norrköping och framförallt SVÄRTINGE så mycket som jag gjort under den här tiden haha. Det har varit för jävla kul men klart man längtar hem till allt och alla. jag tror till och med att jag saknade skolan där ett tag, men nej så jag säger :O Det var nog så att man saknade vanliga vardagen lite, har ju inte varit i skolan på nästan 3 månader eller ja 10 veckor. Det är ju ett helt sommarlov wah knasigt.
Jaja men nu är jag hemma iallafall och det är så skönt speciellt att duscha i sin egen dusch och framförallt att sva i min egna säng för tusan! Den är min absoluta favorit. Men nu är det jullov och snart julafton som det inte känns som överhuvudtaget! jag har inte hunnit få någon julkänsla ännu men det kommer väl så småningom. Försöker spela massor julmusik och idag har jag även klätt granen med icka och linus som blev mycket fin! :)) Sen var vi på stan med och jag köpte mig en röd tröja till julafton. Lite rött måste man ju allt ha på sig hehe.

Men var är SNÖN!!!!?? det här är deprimerande. Funderar allvarligt på att ställa in julafton om det inte kommer någon snö! ÅH

Imorgon blir det julbak med ickalurv :)
Hejhopp gummisnopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0